Archive for the ‘ Web Design – Studii de caz ’ Category

Campania electorala 2.0

Campanie electorala 2.0

Desi trendul era destul de evident deja, batalia politica din aceste zile este o dovada in plus ca online-ul a crescut exponential si ca internetul a ajuns la un nivel inalt de influenta in randul oamenilor.

Daca acum cativa ani doar politicienii cei mai destupati apelau la ajutorul specialistilor in internet pentru a-si realiza maxim un site de prezentare, acum totul s-a schimbat: Nu mai exista se pare, campanie electorala fara online. Nu mai exista un candidat care sa nu profite de avantajele eficienteii publicitatii online. Nu mai exista partid care sa nu aiba pe statul de plata membrii cu roluri specifice in lupta de gherilla online.

De inteles. De apreciat chiar. In sfarsit, ne-am trezit. In sfarsit, mintile obosite si scolite pe vremea comunismului au inteles ce inseamna un trend, au inteles metodele prin care poate exista o aproapiere fata de generatia tanara, au inteles ca singtama „daca nu esti in online nu existi” nu e valabila doar pentru business-uri.

Totusi, acest articol reprezinta un semnal de alarma, nu un elogiu facut deschiderii fata de internet si social media. De ce? Pentru ca s-a trecut de la promovarea imaginii proprii prin metodele clasice (site de prezentare, blog, publicitate pozitiva, targetarea unor mesaje catre un anumit public tinta, prezentarea programelor, etc.) la un tip de joc murdar. Incepuse acest fenomen de ceva vreme in fapt, prin asa-numitii „postaci” ai fiecarui partid sau candidat, care aveau rolul de a se infiltra pe forumuri online, bloguri sau pagini ale ziarelor, publicand comentarii subiective la fiecare referire la „protejatul” lor a autorilor articolelor originale.

Desi chiar si aceasta metoda era la limita decentei sociale, intrucat oameni de buna credinta puteau fi influentati de asa-zisele „comentarii / pareri obiective” ale postacilor, era doar  chestiune de timp pana cand utilizatorii dezinteresati politic si-ar fi dat seama cu cine au de-a face si ar fi „filtrat” informatia.

Acum insa, romanii au re-inventat „romanismul”, chiar si in online. Au inceput in mod subit sa apara pe internet diverse „scrisori” – chipurile legitime – scrise de tineri romani, iubitori de patrie, care-si varsa naduful pe guvernantii actuali. Aparent scrise din suflet, cu cuvintele lor, inspirate din greutatile cotidiene (care de altfel exista – nu contest acest lucru), aceste scrisori sunt doar unelte de manipulare in masa deosebit de eficiente. Nici nu exista comparatie cu metodele clasice ale echipelor de „postaci”. Aceste scrisori au devenit virale si au strans sute de mii de vizualizari si mii de Like-uri De ce?

Simplu. Genial. Aceste „scrisori” au un expeditor; exista mereu o fata a unui tanar demn de apreciat, aplicata ca un timbru acestui tip de mesaj.

Partea proasta, gresita si grosolan manipulativa este ca totul este FAKE. Intregul joc este opera echipelor de PR, care s-au gandit la aceasta strategie si au cooptat diversi tineri cu povesti frumoase pentru a-i folosi pe post de portavoce pentru o comunicare mai eficienta. Mai mult ca sigur, cuvintele folosite in alcatuirea frazelor sunt opera unor specialisti. Se vede cu ochiul liber pattern-ul care demonstreaza cat de „cusute cu ata alba” sunt asa-zisele scrisori:

  1. Au o structura parca identica, desi teoretic sunt scrise de persoane care sunt din domenii diferite, care nu se cunosc si nici n-ar avea de ce sa aiba acelasi tip de expunere;
  2. Scrisorile sunt foarte bine documentate, folosind date reale, cifre, chiar portiuni extrase din declaratiile de avere; apoi combina in mod inteligent lucrurile mediatizate, pe care lumea le cunoaste, cu altele mai putin sau deloc cunoscute, prezentate ca certitudini in acel context;
  3. Scrisorile sunt unidirectionale. Un tanar autentic nemultumit (ca mine de exemplu) nu ar face niciun fel de diferenta intre actuala clasa politica. Nu ar putea sa scrie o astfel de scrisoare critica numai catre o parte. Eu i-as critica fara menajamente pe toti. Nu numai ca sunt „aceeasi mizerie” conform unui slogan mai vechi, dar exista dovezi clare de colaborare intre toate partidele la cel mai inalt nivel. Atunci, nemultumit fiind de conditiile in care traiesc, dupa 25 de ani de guvernari alternante, in care, pe rand, toti s-au succes la putere, cum as putea (in mod autentic si logic) sau critic doar XYZ sau ABC?

Ex: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18064098-scrisoarea-unui-tanar-manager-23-ani-dati-banii-napoi-platiti-din-anii-dumneavoastra-minutele-pierdute-noi-toti-trafic.htm

Ex2: http://www.paginadepolitica.ro/scrisoarea-unei-tinere-catre-premier-sa-te-temi-si-dumneata-domnule-ponta/

Toate aceste puncte denota o strategie bine definita care isi urmeaza cursul in online profitand de cei mai inocenti dintre noi, in stilul „Dan Diaconescu”. Si ar fi functionat perfect. Pacat doar ca specialistii in online la care s-a apelat nu au tinut cont de faptul ca ulciorul nu merge de multe ori la apa, iar in loc de a lansa o astfel de scrisoare si de a o lasa se se sedimenteze si sa-si propage efectele macar cateva zile, au dat startul unui flux de astfel de scrisori, astfel aruncand in derizoriu efectele primei si facandu-ne sa ne dam seama ca nu este nimic real, ci doar o actiune de manipulare in masa.

Succes in continure tuturor in batalia online, dar cu sugestiile de a o desfasura cu atentie, cu masura si de a asigura macar o aparenta echidistanta in randurile scrise de tinerii nostri „care efectiv nu mai pot si aleg sa se planga public si in scris!” pentru ca altfel vor avea parte de un efect de bumerang.

#pronline #campanie #electoral #dancovision

Web Design, One Touch

One Touch Web Design

Fresh out of the oven

Cand e vorba de un produs inovator atunci acest lucru trebuie sa reiasa din toate toate piesele care ii formeaza imaginea: din idee, denumire, ambalaj, prezentare, dint tot, pana la websitul care il reprezinta.

Siteul este de fapt imaginea online a produsului, asa ca trebuie sa fie in perfecta concordanta cu produsul.

Astfel, cand cei de la “One Touch” ne-au contactat sa ii ajutam cu websiteul am stiut de la bun inceput ca nu o sa fie usor. Dar, dupa o munca sustinuta, am reusit, spunem noi, sa creem un site care este o carte de vizita pentru One Touch.

Asa ca, va prezentam siteul unui nou tip de prezervative, care vor face o diferenta semnificativa pe acest segment.

Ce am realizat

Ca deobicei, primul pas a fost designul. L-am facut prietenos dar in acelasi timp atragator. Pentru aceasta am folosit flash si animatie pentru a-i creste dinamicitatea.

Informatia trebuia sa fie foarte clara. Din primul moment in care cineva intra pe site trebuia sa realizeze ca face cunostiinta cu un produs care ii va aduce o schimbare radicala si pozitiva in viata.

Meniul, care tine in spate informatie putina dar la obiect, faciliteaza accesul la toate detaliile de care are nevoie un vizitator.  Fiecare buton este intuitiv si face o trimitere clara catre referintele despre produs.

Ne mandrim cu acest proiect pentru ca l-am desfasurat dupa reguli riguroase, i-am dat o imagine inovatoare si l-am facut usor de utilizat. Exact ca si produsul pe care il promoveaza.

Final

Cu abia cateva zile de cand a fost lansat, suntem sigur ca siteul o sa se bucure de succesul pe care il merita. Pentru ca este o imagine fidela a unui produs de exceptie.

Contacteaza-ne daca si tu vrei un site profesionist
Mai avem proiecte cu care ne mandrim. Admira-le pe toate

Web Design magazin online, House of Art

 

Magazin online, House of Art

Magazin online, House of Art

House of art, magazin online cu haine si accesorii

Agentia DV Web Design a dezvoltat magazinul online al cunoscutului brand House of Art. Cei de la House of Art au o prezenta foarte importanta in randul magazinelor de haine si accesorii, atat destinate barbatilor cat si femeilor. Magazinele lor se gasesc in toate centrele comerciale importante din tara, in plus au si o retea de semnificativa de magazine stand-alone. Incepand cu 2010 au deciz sa-si consolideze si prezenta in randul magazinelor online. In acest sens, impreuna cu specialistii agentiei DV Web Design s-a pus la punct strategia de internet marketing si online brand. Targetul nostru este egalarea si depasirea in online a pozitiei ocupate de brand in offline.

Magazinul online

Impreuna cu cei de la House of Art, am stabilit cea mai potrivita  forma de design pentru magazinul online. La baza deciziei finale a stat si un sondaj realizat in magazinele House of Art din tara, sondaj prin care cumparatorii fideli au putut alege din mai multe variante de design. Atat designul, functionalitatile cat si categoriile de produse au fost create plecand de la parerile si dorintele clientilor, astfel incat consideram magazinul online ca indeplinind integral conditiile pentru a putea fi numit unul dintre cele mai user friendly, in aceasta nisa.

CMS si gestiune

Prioritatea comuna a agentiei DV Web Design cat si a celor de la House of Art este seriozitatea fata de clienti. Pentru indeplinirea acesteia programatorii Dancovision au dezvoltat un sistem CMS (content management system) personalizat strict pentru acest magazin online, astfel incat update-urile de produse, de stoc si detaliile produselor sa prezinte dinamicitate si actualizare prompta. Sistemul de gestiune al stocului a fost implementat in cadrul platformei CMS pentru a optimiza transmiterea comenzilor catre clienti oriunde in tara.

Prezenta online

Planul de marketing, stabilit de catre specialistii agentiei DV Web Design contine componente de seo (search engine optimization), social media si brand image. In componenta seo am inclus elemente de optimizare pentru motoarele de cautare cat si campanii de promovare si publicitate. Campaniile de social media sunt foarte importante pentru prezenta online a brandului. Articolele, aplicatiile si concursurile organizate prin canalele de social media sunt destinate interactiunii cat mai active si dinamice dintre clienti si magazin. Prin acestea am reusit creearea unei comunitati stabile in jurul magazinului, astfel punand bazele promovarii virale a brandului.

Recomandari

Agentia DV Web Design, recomanda tuturor antreprenorilor online includerea in planul de dezvoltare a tuturor componentelor prezentate in cazul House of Art. Primul pas este indetificarea nevoilor si necesitatiilor clientilor, mai apoi realizarea portalului plecand de la acestea si, nu in ultimul rand, comunicarea constanta cu acestia prin cat mai multe solutii media.

Realizare site web dinamic / magazin online – DHS

DHSbike – un site pe masura lor

DHS Bike - Web designInteractivitate, functionalitate, user friendly, design impresionant si multe altele care arata de ce suntem mandri ca am creat siteul DHS.

Ne bucuram sa anuntam ca am finalizat proiectul DHS, adica platforma de comunicare online pentru unul din cei mai mari producatori de biciclete din Romania.

A fost o mare placere sa lucram cu ei, mai ales ca am descoperit ca sunt la fel de perfectionisti ca si noi, asa ca am fost pe aceasi lungime de unda inca de la inceput. Acest lucru s-a vazut si in siteul care a iesit si de care suntem extrem de multumiti.

Despre proiect:

Cand am inceput sa lucram stiam ca trebuie sa facem un spatiu online care sa reflecte principiile pe care cei de la DHS le promoveaza: vitalitate, pofta de viata, actiune si tinerete. In plus, siteul trebuia sa fie prietenos pentru vizitatori, usor de navigat dar si un magazinonline practic.

Ce am realizat:

Folosindu-ne de experienta noastra in web design, am creat o structura flexibila, care sa nu fie doar atractiva din punct de vedere al designului, dar si user friendly.

Design

Inca de la inceput ne-am propus ca designul sa reflecte cat mai mult valorile companiei DHS, respectiv stil de viata liber, dinamism, actiune. Asa ca am optat pentru un background convingator, care te trimite cu gandul la libertate de miscare si distractie cu prietenii.

Tot pentru a-i creste dinamismul o melodie energica te intampina pe home page. Asa cum veti vedea, melodia este doar pe prima pagina, in momentul in care incepi navigarea in site, se opreste. Am procedat asa pentru ca am vrut ca atunci cand un vizitator intra pe site sa perceapa dinamica cu toate simturile, dar totusi nu am vrut sa aglomeram, sa incarcam sau sa agasam vizitatorul, ulterior, facilitandu-i accesul catre informatie.

Structura informatiei

Obiectivul nostru a fost ca vizitatorii sa poata gasi cat mai repede exact produsul de care au nevoie. Asa ca, am pus meniul de produse in partea de sus ca sa fie cat mai vizibil. Tot acolo, am pus sectiunile de Service si de Distribuitori, fiind printre informatiile cele mai cautate de vizitatori. Imediat sub meniu, un flash animat ruleaza imagini semnificative si oferte speciale.

Nu am neglijat nici proiectele in care se implica DHS. Ele fac parte dintr-un important proces de branding, asa ca fiecare are cate un box special pe home page, alaturi de un text introductiv.

Magazin Online / eCommerce

Paginile secundare cu categoriile de produse au subcategorii clare pentru a transforma siteul in unul cat mai usor navigabil. In plus, pentru a ajuta clientii sa faca cea mai buna alegere, fiecare produs disponibil poate fi comparat usor cu altele din aceeasi categorie. Iar odata ce vizitatorul s-a hotarat asupra unui produs, are posibilitatea sa il il puna in cosul de cumparaturi si sa plateasca online sau sa continue cumparaturile.

Interactivitate

E un aspect pe care nu am vrut sa il neglijam. Astfel, am lasat pe mana colegului nostru Cosmin Tanase, (despre care trebuie mentionat ca detine o bogata experienta in Action Script) sa faca in o harta dinamica. Aceasta nu doar ca e interactiva dar este si administrabila prin intermediul XLM-urilor si este croita special pe designul siteului.

Functionalitati

Acestea reprezinta un alt aspect de care suntem mandri. Pentru a putea gestiona magazinul online, am creat o platforma de administrare cu CRM special pentru DHS. Astfel, echipa DHS are un ajutor important in actiunile ei de marketing, avand posibilitatea sa gestioneze clientii si comenzile online, printr-o interfata prietenoasa si rapida.

Final

Site-ul DHS este unul din proiectele cu care ne mandrim. Am vrut sa iasa cat mai bine si credem ca si-a atins scopul. In plus, vrem sa multumim si echipei DHS cu care am colaborat. Sunt profesionisti care stiu exact ceea ce doresc si ne-am inteles de minune. Speram ca nu gresim cand inainte de clienti, ii numim prieteni.

Curios sa vezi ce am mai lucrat? Uita-te portofoliul nostru
Ai un proiect pe care vrei sa il dezvolti in online? Contacteaza-ne