Archive for the ‘ Agentia DV Web Design ’ Category

Danco Vision iti ofera 1000 Euro pentru publicitate online!

Nu suntem cea mai mare agentie din Romania! (dar crestem. de 9 ani. constant.)

Nici nu avem site-ul actualizat cu cele mai noi proiecte… ei bine, e pentru ca am fost EXTREM de ocupati sa ne multumim clientii (peste 300 in total si 33 pe anul 2015).

Dar facem ceva ce nicio alta agentie de web design si marketing online nu mai face:

concurs craciun danco vision

Oferim GRATUIT o campanie de promovare online in valoare de 1000 Euro!

 Danco Vision premiaza ideea cea mai buna pentru o campanie publicitara originala online.
Ai idei? Noi avem solutii! Cea mai creativa idee prin care vrei sa-ti faci cunoscut brand-ul va primi din partea Danco Vision o promovare online in valoare de 1000 de euro pentru luna Ianuarie 2016!

Ce trebuie sa faci

1. Creaza cea mai indrazneata reclama pentru afacerea ta (imagine si mesaj) – atentie, vorbim exclusiv de afaceri reale!
2. Posteaza ideea ta intr-un comment la acest concurs (https://www.facebook.com/DVWebDesign/?fref=ts)
3. Da SHARE prietenilor ca sa te voteze.
Premiul va fi acordat in urma dezbaterii specialistilor in Marketing Online Danco Vision, dar si LIKE-urile pe care le primeste fiecare participant pentru ideea sa, sunt foarte importante.
Iti uram succes si spor la vanzari!

Esti blogger? Avem si pentru tine o surpriza. Daca-ti place ideea noastra, ajuta-ne sa promovam acest concurs prin intermediul unui articol pe blogul tau! Posteaza link-ul ca si comentariu la acest post si indica-ne adresa ta de corespondenta. Avem o supriza unica pentru fiecare dintre voi!

Important! Cadourile speciale pentru bloggeri vor fi expediate maine 23 Decembrie. Ii rugam pe toti cei care au publicat articole sa ne trimita adresa lor de corespondenta, fie prin e-mail la office@dancovision.ro, fie printr-un comment la acest post!

Campania electorala 2.0

Campanie electorala 2.0

Desi trendul era destul de evident deja, batalia politica din aceste zile este o dovada in plus ca online-ul a crescut exponential si ca internetul a ajuns la un nivel inalt de influenta in randul oamenilor.

Daca acum cativa ani doar politicienii cei mai destupati apelau la ajutorul specialistilor in internet pentru a-si realiza maxim un site de prezentare, acum totul s-a schimbat: Nu mai exista se pare, campanie electorala fara online. Nu mai exista un candidat care sa nu profite de avantajele eficienteii publicitatii online. Nu mai exista partid care sa nu aiba pe statul de plata membrii cu roluri specifice in lupta de gherilla online.

De inteles. De apreciat chiar. In sfarsit, ne-am trezit. In sfarsit, mintile obosite si scolite pe vremea comunismului au inteles ce inseamna un trend, au inteles metodele prin care poate exista o aproapiere fata de generatia tanara, au inteles ca singtama „daca nu esti in online nu existi” nu e valabila doar pentru business-uri.

Totusi, acest articol reprezinta un semnal de alarma, nu un elogiu facut deschiderii fata de internet si social media. De ce? Pentru ca s-a trecut de la promovarea imaginii proprii prin metodele clasice (site de prezentare, blog, publicitate pozitiva, targetarea unor mesaje catre un anumit public tinta, prezentarea programelor, etc.) la un tip de joc murdar. Incepuse acest fenomen de ceva vreme in fapt, prin asa-numitii „postaci” ai fiecarui partid sau candidat, care aveau rolul de a se infiltra pe forumuri online, bloguri sau pagini ale ziarelor, publicand comentarii subiective la fiecare referire la „protejatul” lor a autorilor articolelor originale.

Desi chiar si aceasta metoda era la limita decentei sociale, intrucat oameni de buna credinta puteau fi influentati de asa-zisele „comentarii / pareri obiective” ale postacilor, era doar  chestiune de timp pana cand utilizatorii dezinteresati politic si-ar fi dat seama cu cine au de-a face si ar fi „filtrat” informatia.

Acum insa, romanii au re-inventat „romanismul”, chiar si in online. Au inceput in mod subit sa apara pe internet diverse „scrisori” – chipurile legitime – scrise de tineri romani, iubitori de patrie, care-si varsa naduful pe guvernantii actuali. Aparent scrise din suflet, cu cuvintele lor, inspirate din greutatile cotidiene (care de altfel exista – nu contest acest lucru), aceste scrisori sunt doar unelte de manipulare in masa deosebit de eficiente. Nici nu exista comparatie cu metodele clasice ale echipelor de „postaci”. Aceste scrisori au devenit virale si au strans sute de mii de vizualizari si mii de Like-uri De ce?

Simplu. Genial. Aceste „scrisori” au un expeditor; exista mereu o fata a unui tanar demn de apreciat, aplicata ca un timbru acestui tip de mesaj.

Partea proasta, gresita si grosolan manipulativa este ca totul este FAKE. Intregul joc este opera echipelor de PR, care s-au gandit la aceasta strategie si au cooptat diversi tineri cu povesti frumoase pentru a-i folosi pe post de portavoce pentru o comunicare mai eficienta. Mai mult ca sigur, cuvintele folosite in alcatuirea frazelor sunt opera unor specialisti. Se vede cu ochiul liber pattern-ul care demonstreaza cat de „cusute cu ata alba” sunt asa-zisele scrisori:

  1. Au o structura parca identica, desi teoretic sunt scrise de persoane care sunt din domenii diferite, care nu se cunosc si nici n-ar avea de ce sa aiba acelasi tip de expunere;
  2. Scrisorile sunt foarte bine documentate, folosind date reale, cifre, chiar portiuni extrase din declaratiile de avere; apoi combina in mod inteligent lucrurile mediatizate, pe care lumea le cunoaste, cu altele mai putin sau deloc cunoscute, prezentate ca certitudini in acel context;
  3. Scrisorile sunt unidirectionale. Un tanar autentic nemultumit (ca mine de exemplu) nu ar face niciun fel de diferenta intre actuala clasa politica. Nu ar putea sa scrie o astfel de scrisoare critica numai catre o parte. Eu i-as critica fara menajamente pe toti. Nu numai ca sunt „aceeasi mizerie” conform unui slogan mai vechi, dar exista dovezi clare de colaborare intre toate partidele la cel mai inalt nivel. Atunci, nemultumit fiind de conditiile in care traiesc, dupa 25 de ani de guvernari alternante, in care, pe rand, toti s-au succes la putere, cum as putea (in mod autentic si logic) sau critic doar XYZ sau ABC?

Ex: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18064098-scrisoarea-unui-tanar-manager-23-ani-dati-banii-napoi-platiti-din-anii-dumneavoastra-minutele-pierdute-noi-toti-trafic.htm

Ex2: http://www.paginadepolitica.ro/scrisoarea-unei-tinere-catre-premier-sa-te-temi-si-dumneata-domnule-ponta/

Toate aceste puncte denota o strategie bine definita care isi urmeaza cursul in online profitand de cei mai inocenti dintre noi, in stilul „Dan Diaconescu”. Si ar fi functionat perfect. Pacat doar ca specialistii in online la care s-a apelat nu au tinut cont de faptul ca ulciorul nu merge de multe ori la apa, iar in loc de a lansa o astfel de scrisoare si de a o lasa se se sedimenteze si sa-si propage efectele macar cateva zile, au dat startul unui flux de astfel de scrisori, astfel aruncand in derizoriu efectele primei si facandu-ne sa ne dam seama ca nu este nimic real, ci doar o actiune de manipulare in masa.

Succes in continure tuturor in batalia online, dar cu sugestiile de a o desfasura cu atentie, cu masura si de a asigura macar o aparenta echidistanta in randurile scrise de tinerii nostri „care efectiv nu mai pot si aleg sa se planga public si in scris!” pentru ca altfel vor avea parte de un efect de bumerang.

#pronline #campanie #electoral #dancovision

Succesul unui magazin online de jucarii

Noi, de la Danco Vision, credem ca in acest mediu in plina ascensiune in 2013 si in 2014, drumul catre succes este greu, este lung, dar cararea exista, iar cu “calauza” potrivita, cu echipamentul optim si cu suflet din plin, putem atinge succesul!

Am realizat de-a lungul timpului nenumarate magazine online, de haine, pentru copii, de pantofi, de adidasi, de electronice, de seminee, dar pentru acest studiu de caz am ales sa va prezentam o creatie recenta a echipei noastra: Outlet-Jucarii.ro! Acest magazin online de jucarii pentru cei mici a fost creat de echipa Danco Vision la inceputul anului 2014. Acum suntem la mijlocul lunii Martie, iar magazinul online este un succes!

Ce inseamna succesul unui magazin online?

As defini 2 momente cheie in viata unui astfel de business si as avea o notiune diferita de succes pentru fiecare din ele:

Primele 6 luni de viata – cresterea popularitatii si notorietatii magazinului online

In aceasta perioada, pentru a asigura premisele unui succes total, avem nevoie de niste indicatori intermediari. Va trebui ca dumneavoastra sa monitorizati business-ul si in special urmatoarele aspecte:

Evolutia numarului de comenzi in raport cu numarul de vizitatori. Daca de la saptamana la saptamana, in mod constant, se inregistreaza cresteri ale conversiilor, site-ul are primul indicator pozitiv!

Evolutia costurilor de publicitate, in raport cu numarul de vizitatori. In mod normal, pentru ca acest indicator sa fie pozitiv, pe masura ce timpul creste, publicitatea facuta ar trebui sa fie mai eficienta, aducand mai multi vizitatori pe site, cu costuri mai mici.

Atentie! In primele 6 luni nu faceti calcule de rentabilitate, ci doar grafice de evolutie. Nu este important ca site-ul sa va aduca profit din primele momente de existenta, dar este vital ca evolutia lui sa fie una de crestere pozitiva, accelerata.

Urmatorul an de viata – sedimentarea magazinului pe piata si profitabilitatea

Dupa prima etapa, site-ul ar fi trebuit sa intruneasca urmatoarele conditii ca sa puteti trece cu sperante indreptatite la cea de-a doua:

  • cresterea sa pe Google sa se fi produs, pana aproape de pozitiile fruntase;
  • evolutia costurilor de publicitate si a conversiilor sa fie una pozitiva si constanta;
  • baza de date de clienti / fani pe Facebook sa fie mare;
  • brandul dumneavoastra sa fie deja cunoscut pe piata aferenta domeniului de activitate din care face parte.

In etapa doi, deja putem face calcule de profitabilitate si rentabilitate! Poate nu toti cunosc ecuatia de profit pe care ar trebui sa o rezolvati chiar inainte de a incepe sa puneti in practica o astfel de afacere online. Pentru a rezolva aceasta ecuatie, trebuie sa gasiti raspunsul la urmatoarele intrebari:

Care este valoarea medie a comenzilor mele? sa zicem 200 Lei

Care este valoarea medie a costurilor de expeditie? sa zicem 20 Lei

Care este marginea pe care o practicati? sa zicem 30%

Care este costul de publicitate aferent unei comenzi? sa zicem 10 Lei

In acest moment, putem rezolva ecuatia:

Profitul unei comenzi = 200 Lei – (200 Lei / 1,30) – 20 Lei – 10 Lei ==> Profitul unei comenzi = 46,15 – 20 – 10 = 16,15 Lei.

Urmeaza sa ne calculam foarte bine cheltuielile lunare pentru intretinerea magazinului, salarii si asa mai departe. Presupunem ca suma este de 5000 Lei. Asta inseamna, impartind aceasta suma la profitul unei comenzi, ca avem nevoie de 310 comenzi lunare pentru acoperirea cheltuililor.

Daca vrem profit deci, avem nevoie de o medie de mai mult de 10 comenzi / zi !

Noi cate avem? Acum ne dam seama daca suntem profitabili sau nu! Daca da, mergem mai departe, pentru ca in a treia faza a existentei magazinului nostru online, lucrurile se vor imbunatati! Daca nu, in functie de rezultatele concrete, situatia trebuie analizata cu atentie, pentru ca este nevoie de o schimbare!

Si pentru ca am inceput acest post ca un studiu de caz, noi, cu Outletul pentru jucarii creat, ne aflam in aceasta perioada in luna a 2-a de viata! Suntem la inceput, dar urmarim indeaproape costurile, evolutia vizitatorilor, evolutia comenzilor, a ratei de conversie. Constant, imbunatatim lucrurile, testam diverse forme de publicitate pentru a eficientiza la maxim activitatea! Rezultatele sunt excelente pana acum! Desi lansat de mai putin de doua luni, magazinul online de jucarii a ajuns in prima jumatate a magazinelor online existente pe piata, deci a depasit mai bine de 150 de concurenti, ca numar de vanzari si venituri!

Avem oare o poveste de succes in devenire? Am creat si ajutam la dezvoltarea urmatorului fenomen online de tip eMag.ro, dar dedicat pe domeniul jucariilor si karturilor cu pedale? Un lucru este cert: premisele sunt bune, indicatorii pozitivi iar entuziasmul intregii echipe – MAXIM!

 

Jucarii la pret de outlet

Totul despre Google AdWords

In urme unei cercetari minutioase in mediul online, am observat ca exista nenumarati internauti, care detin foarte putine informatii despre Google AdWords.  Din dorinta de a face lumina in legatura cu acest subiect, m-am hotarat sa ofer cateva informatii, sper eu, folositoare.

Ce insemna Google AdWords?

Un ajutor de nadejde pentru cei care isi doresc publicitate in mediul online. AdWords-ul este un serviciu, oferit de Google, care are rolul de a promova site-urile din reteaua Google.

De ce Google AdWords?

Personal, am ales aceasta varianta de promovare pentru ca mi-a oferit incredere. Pentru mine, publicitatea nu trebuie sa fie deranjanta. Sa fim seriosi, nimeni nu da click pe reclamrele care apar in timpul filmelor sau in momentul in care citim presa online. AdWords nu practica publicitatea agresiva. Reclama ta apare doar atunci cand cineva, interesat de serviciile sau domeniul tau de activitate, tasteaza cuvintele cheie. Adwords este pentru cei care isi cunosc target-ul.

Cum procedam?

AdWords se ocupa de tot, in timp foarte scurt. Daca iti doresti sa lansezi o campanie imediat, aceasta este solutia. Totul depinde de cuvintele cheie. In momentul in care cineva tasteaza cuvintele cheie, in Google, pe langa celalalte site-uri gratuite, apare si site-ul tau, cu o vizibilitate mult mai mare si foarte bine delimitat de celalalte site-uri. Pe scurt, reclama ta se activeaza automat, atunci cand cineva tasteaza cuvintele cheie.

Avantajul suprem

Platesti doar rezultatele. Orice click care duce pe pagina ta, este platit. In al doilea rand, oricine poate sa lucreze cu AdWords, indiferent de bugetul de care dispune. Si nu in cele din urma, control total asupra reclamelor tale. Tu esti el care decide ora, data, cuvintele cheie, si toate detaliile care tin de postarea reclamei tale.

                Pentru cei care nu au timp sau nu dispun de cunostintele necesare sa foloseasca AdWords, recomand sa apeleze cu incredere la servicii de web design. Succes!

Alege o firma de web design

Ai nevoie de un site? Inseamna ca ai nevoie de profesionisti. Exista o multime de agentii de web design in Bucuresti, de aceea ai nevoie de cateva sfaturi cu privire la calitatile pe care aceasta trebuie sa le indeplineasca.

agentie web se alege dupa urmatoarele criterii:

  1. Site-ul de prezentare al agentiei.  Daca cei care ii alegi sa iti creeze web site-ul, au un site urat si lipsit de originalitate, este clar ca nici tu nu vei avea parte de servicii de buna calitate.
  2. In functie de cerintele tale. Trebuie sa ai grija, atunci cand alegi firma de web design, sa asculte cerintele tale si sa le puna in practica. Ultimul lucru pe care il vrei este sa ai un site care nu are personalitate!
  3. Portofoliu. Orice agentie de web design are pe site-ul de prezentare un portofoliu. Aici poti gasi toate site-urile pe care acestia l-au creat, de-a lungul timpului, pentru diversi clienti. Daca iti place munca acestora, sigur vei fi incantata de serviciile lor.
  4. Nu in ultimul rand, pretul. Pretul este foarte important deoarece iti doresti servicii ireprosabile, nu la un pret foarte piperat. Pretul unui site creste in functie de cerintele clientului dar si de gradul de dificultate al acestuia.

 

Alege profesionisti pentru servicii de calitate!

Importanta site-ului pentru imaginea companiei

                 In secolul XXI,  afacerea ta trebuie sa detina un buletin informatic. Un site de prezentare este mult mai important decat o carte de vizita. De ce? Pentru ca poate fi in permanenta accesat. Un alt avantaj il reprezinta informatiile actualizate permanent. Informatiile despre compania ta pot fi accesate de oricine, oriunde.

Cum procedezi cand ai nevoie de un site? Apelezi la o agentie de web design pentru creare site. Impreuna cu agentia de web design puteti pune la punct design-ul site-ului.

Cum procedezi dupa crearea site-ului?  Nu este de ajuns sa ai un site. Ai nevoie de promovarea acestuia dar si de mentenanta lui. Dar despre aceste aspecte, in urmatorul articol!

Site web cu sau fara interfata de administrare

Dupa cum stiti, exista mai multe tipuri de site-uri web. Printre acestea, cele mai comune sunt site-urile de prezentare.

Site-urile de prezentare sunt site-uri cu un numar mic de pagini si se preteaza de obicei pentru firme mici (cabinete de avocati, firme de transport, firme de curatenie, saloane de frumusete etc.).

De cele mai multe ori un site de prezentare trebuie actualizat foarte rar. Aici intervine problema din acest articol. Merita investitia in a realiza un site cu interfata de administrare sau nu.

Costurile unui site de prezentare fara interfata de administrare se invart in jurul sumei de 350 de Euro (pentru un design basic si fara module suplimentare). Un site de prezentare cu interfata de administrare costa in jur de 600 Euro (la fel, varianta de baza), diferenta fiind in aplicatia de CMS a site-ului.

Dupa parerea mea, daca o firma isi face un site pe care nu are de gand sa-l actualizeze foarte des (de cateva ori pe luna) nu are rost sa-si achizitioneze si interfata de administrare a site-ului si este mai eficient sa apeleze la firma de web design ce a realizat site-ul pentru diferite actualizari.

O interventie in site, la texte sau imagini, chiar si facuta de o agentie de web design mare, nu costa foarte mult, 20-30 Euro. De cei 250 Euro economisiti (cel putin!) puteti interveni in site de aproximativ 10 ori si nici nu aveti bataie de cap. Daca faceti 3-4 actualizari pe an, timp de 2 ani aveti actualizarile site-ului asigurate.

Nu va realizati site-uri mai complexe daca nu aveti nevoie! Nu risipiti bani!

Preturi magazine online

Doresti un magazin online? Nu stii care este pretul corect pentru un astfel de proiect? Din acest motiv, noi, cei de la agentia de web design DANCO VISION ne-am hotarat sa scriem un articol lamuritor.

Ce inseamna un magazin online?

Magazinele online, sau eshop-urile – cum mai sunt numite – reprezinta de fapt niste site-uri mai avansate, cu interfata de administrare si cos de produse. Practic, majoritatea magazinelor online ofera detinatorilor posibilitatea de a-si gestiona singuri continutul, preturile, produsele, imaginile sau promotiile, prin intermediul acestei interfete de administrare.

Construita pentru a fi cat mai intuitiva si simpla, o interfata de administrare ideala nu trebuie sa aiba zeci / sute de functionalitati inutile, care sa bulverseze utilizatorul, ci aceasta trebuie sa fie perfect croita (personalizata) pe nevoile fiecarui client. Trebuie sa retineti ca atunci cand negociati cu o firma specializata realizarea unui magazin online, este imperativ sa treceti in revista exact functionalitatile pe care le doriti pentru ca o interfata de administrare mai stufoasa, costa si mai mult si este si mai dificil de utilizat.

Totodata, exista business-uri care nu necesita implementarea platii online, astfel, magazinul online transformandu-se de fapt intr-un Catalog Online de produse. Acest tip de site este mai usor de realizat si are in principal rol de prezentare a produselor, intocmai unui targ de profil sau unui showroom pe Calea Victoriei. Desi are mai putine componente / module decat un magazin online clasic, un astfel de catalog de produse poate costa chiar mai mult, el adresandu-se unui alt tip de afacere, cu produse exclusiviste, deci avand un design mult mai complex (seminee, lift-uri, servicii).

Magazine online open-source / template-uri

Dupa stabilirea nevoilor exacte si alegerea produsului dorit (Magazin online sau Catalog de produse), trebuie sa mai stiti ca site-urile de tip magazin online, pot fi facute in doua feluri. Va vom prezenta mai jos cele mai importante caracteristici pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand optati pentru una dintre cele doua solutii:

1. Realizarea magazin-ului online de la zero, complet personalizat;

  • + design mai bogat si personalizat;
  • + posibilitati nelimitate de grafica si structura;
  • + posibilitate de dezvoltare ulterioara;
  • + optimizare foarte buna pe motoarele de cautare (cu conditia sa fie conceput corect);
  • + spatiu mai mic ocupat pe server;
  • + administrare mai facila si mai rapida;
  • - inexistenta unor optiuni foarte avansate;
  • - pretul mai ridicat;
  • PRET CORECT: INTRE 1100 – 3000 EURO

2. Modificarea unui sistem gratuit si deja existent de magazin online;

  • + o multitudine de facilitati si functionalitati foarte greu sau costisitor de creat separat;
  • + interfata de administrare mai placuta din punct de vedere vizual;
  • - dificultate in personalizare a design-ului;
  • - dificultate in personalizarea structurii si a functionalitatilor;
  • - imposibilitatea de a realiza anumite cerinte sau de a customiza suficient magazinul.
  • PRET CORECT: INTRE 500 – 1500 EURO

Este foarte important ca dumneavoastra sa cunoasteti aceste aspecte, pentru ca exista din pacate firme de web design necinstite, care nu va vor intreba inainte de a va face un magazin online de tip opensource / template.

 

Web Design, One Touch

One Touch Web Design

Fresh out of the oven

Cand e vorba de un produs inovator atunci acest lucru trebuie sa reiasa din toate toate piesele care ii formeaza imaginea: din idee, denumire, ambalaj, prezentare, dint tot, pana la websitul care il reprezinta.

Siteul este de fapt imaginea online a produsului, asa ca trebuie sa fie in perfecta concordanta cu produsul.

Astfel, cand cei de la “One Touch” ne-au contactat sa ii ajutam cu websiteul am stiut de la bun inceput ca nu o sa fie usor. Dar, dupa o munca sustinuta, am reusit, spunem noi, sa creem un site care este o carte de vizita pentru One Touch.

Asa ca, va prezentam siteul unui nou tip de prezervative, care vor face o diferenta semnificativa pe acest segment.

Ce am realizat

Ca deobicei, primul pas a fost designul. L-am facut prietenos dar in acelasi timp atragator. Pentru aceasta am folosit flash si animatie pentru a-i creste dinamicitatea.

Informatia trebuia sa fie foarte clara. Din primul moment in care cineva intra pe site trebuia sa realizeze ca face cunostiinta cu un produs care ii va aduce o schimbare radicala si pozitiva in viata.

Meniul, care tine in spate informatie putina dar la obiect, faciliteaza accesul la toate detaliile de care are nevoie un vizitator.  Fiecare buton este intuitiv si face o trimitere clara catre referintele despre produs.

Ne mandrim cu acest proiect pentru ca l-am desfasurat dupa reguli riguroase, i-am dat o imagine inovatoare si l-am facut usor de utilizat. Exact ca si produsul pe care il promoveaza.

Final

Cu abia cateva zile de cand a fost lansat, suntem sigur ca siteul o sa se bucure de succesul pe care il merita. Pentru ca este o imagine fidela a unui produs de exceptie.

Contacteaza-ne daca si tu vrei un site profesionist
Mai avem proiecte cu care ne mandrim. Admira-le pe toate

Web Design magazin online, House of Art

 

Magazin online, House of Art

Magazin online, House of Art

House of art, magazin online cu haine si accesorii

Agentia DV Web Design a dezvoltat magazinul online al cunoscutului brand House of Art. Cei de la House of Art au o prezenta foarte importanta in randul magazinelor de haine si accesorii, atat destinate barbatilor cat si femeilor. Magazinele lor se gasesc in toate centrele comerciale importante din tara, in plus au si o retea de semnificativa de magazine stand-alone. Incepand cu 2010 au deciz sa-si consolideze si prezenta in randul magazinelor online. In acest sens, impreuna cu specialistii agentiei DV Web Design s-a pus la punct strategia de internet marketing si online brand. Targetul nostru este egalarea si depasirea in online a pozitiei ocupate de brand in offline.

Magazinul online

Impreuna cu cei de la House of Art, am stabilit cea mai potrivita  forma de design pentru magazinul online. La baza deciziei finale a stat si un sondaj realizat in magazinele House of Art din tara, sondaj prin care cumparatorii fideli au putut alege din mai multe variante de design. Atat designul, functionalitatile cat si categoriile de produse au fost create plecand de la parerile si dorintele clientilor, astfel incat consideram magazinul online ca indeplinind integral conditiile pentru a putea fi numit unul dintre cele mai user friendly, in aceasta nisa.

CMS si gestiune

Prioritatea comuna a agentiei DV Web Design cat si a celor de la House of Art este seriozitatea fata de clienti. Pentru indeplinirea acesteia programatorii Dancovision au dezvoltat un sistem CMS (content management system) personalizat strict pentru acest magazin online, astfel incat update-urile de produse, de stoc si detaliile produselor sa prezinte dinamicitate si actualizare prompta. Sistemul de gestiune al stocului a fost implementat in cadrul platformei CMS pentru a optimiza transmiterea comenzilor catre clienti oriunde in tara.

Prezenta online

Planul de marketing, stabilit de catre specialistii agentiei DV Web Design contine componente de seo (search engine optimization), social media si brand image. In componenta seo am inclus elemente de optimizare pentru motoarele de cautare cat si campanii de promovare si publicitate. Campaniile de social media sunt foarte importante pentru prezenta online a brandului. Articolele, aplicatiile si concursurile organizate prin canalele de social media sunt destinate interactiunii cat mai active si dinamice dintre clienti si magazin. Prin acestea am reusit creearea unei comunitati stabile in jurul magazinului, astfel punand bazele promovarii virale a brandului.

Recomandari

Agentia DV Web Design, recomanda tuturor antreprenorilor online includerea in planul de dezvoltare a tuturor componentelor prezentate in cazul House of Art. Primul pas este indetificarea nevoilor si necesitatiilor clientilor, mai apoi realizarea portalului plecand de la acestea si, nu in ultimul rand, comunicarea constanta cu acestia prin cat mai multe solutii media.