Archive for the ‘ Magazin Online ’ Category

Succesul unui magazin online de jucarii

Noi, de la Danco Vision, credem ca in acest mediu in plina ascensiune in 2013 si in 2014, drumul catre succes este greu, este lung, dar cararea exista, iar cu “calauza” potrivita, cu echipamentul optim si cu suflet din plin, putem atinge succesul!

Am realizat de-a lungul timpului nenumarate magazine online, de haine, pentru copii, de pantofi, de adidasi, de electronice, de seminee, dar pentru acest studiu de caz am ales sa va prezentam o creatie recenta a echipei noastra: Outlet-Jucarii.ro! Acest magazin online de jucarii pentru cei mici a fost creat de echipa Danco Vision la inceputul anului 2014. Acum suntem la mijlocul lunii Martie, iar magazinul online este un succes!

Ce inseamna succesul unui magazin online?

As defini 2 momente cheie in viata unui astfel de business si as avea o notiune diferita de succes pentru fiecare din ele:

Primele 6 luni de viata – cresterea popularitatii si notorietatii magazinului online

In aceasta perioada, pentru a asigura premisele unui succes total, avem nevoie de niste indicatori intermediari. Va trebui ca dumneavoastra sa monitorizati business-ul si in special urmatoarele aspecte:

Evolutia numarului de comenzi in raport cu numarul de vizitatori. Daca de la saptamana la saptamana, in mod constant, se inregistreaza cresteri ale conversiilor, site-ul are primul indicator pozitiv!

Evolutia costurilor de publicitate, in raport cu numarul de vizitatori. In mod normal, pentru ca acest indicator sa fie pozitiv, pe masura ce timpul creste, publicitatea facuta ar trebui sa fie mai eficienta, aducand mai multi vizitatori pe site, cu costuri mai mici.

Atentie! In primele 6 luni nu faceti calcule de rentabilitate, ci doar grafice de evolutie. Nu este important ca site-ul sa va aduca profit din primele momente de existenta, dar este vital ca evolutia lui sa fie una de crestere pozitiva, accelerata.

Urmatorul an de viata – sedimentarea magazinului pe piata si profitabilitatea

Dupa prima etapa, site-ul ar fi trebuit sa intruneasca urmatoarele conditii ca sa puteti trece cu sperante indreptatite la cea de-a doua:

  • cresterea sa pe Google sa se fi produs, pana aproape de pozitiile fruntase;
  • evolutia costurilor de publicitate si a conversiilor sa fie una pozitiva si constanta;
  • baza de date de clienti / fani pe Facebook sa fie mare;
  • brandul dumneavoastra sa fie deja cunoscut pe piata aferenta domeniului de activitate din care face parte.

In etapa doi, deja putem face calcule de profitabilitate si rentabilitate! Poate nu toti cunosc ecuatia de profit pe care ar trebui sa o rezolvati chiar inainte de a incepe sa puneti in practica o astfel de afacere online. Pentru a rezolva aceasta ecuatie, trebuie sa gasiti raspunsul la urmatoarele intrebari:

Care este valoarea medie a comenzilor mele? sa zicem 200 Lei

Care este valoarea medie a costurilor de expeditie? sa zicem 20 Lei

Care este marginea pe care o practicati? sa zicem 30%

Care este costul de publicitate aferent unei comenzi? sa zicem 10 Lei

In acest moment, putem rezolva ecuatia:

Profitul unei comenzi = 200 Lei – (200 Lei / 1,30) – 20 Lei – 10 Lei ==> Profitul unei comenzi = 46,15 – 20 – 10 = 16,15 Lei.

Urmeaza sa ne calculam foarte bine cheltuielile lunare pentru intretinerea magazinului, salarii si asa mai departe. Presupunem ca suma este de 5000 Lei. Asta inseamna, impartind aceasta suma la profitul unei comenzi, ca avem nevoie de 310 comenzi lunare pentru acoperirea cheltuililor.

Daca vrem profit deci, avem nevoie de o medie de mai mult de 10 comenzi / zi !

Noi cate avem? Acum ne dam seama daca suntem profitabili sau nu! Daca da, mergem mai departe, pentru ca in a treia faza a existentei magazinului nostru online, lucrurile se vor imbunatati! Daca nu, in functie de rezultatele concrete, situatia trebuie analizata cu atentie, pentru ca este nevoie de o schimbare!

Si pentru ca am inceput acest post ca un studiu de caz, noi, cu Outletul pentru jucarii creat, ne aflam in aceasta perioada in luna a 2-a de viata! Suntem la inceput, dar urmarim indeaproape costurile, evolutia vizitatorilor, evolutia comenzilor, a ratei de conversie. Constant, imbunatatim lucrurile, testam diverse forme de publicitate pentru a eficientiza la maxim activitatea! Rezultatele sunt excelente pana acum! Desi lansat de mai putin de doua luni, magazinul online de jucarii a ajuns in prima jumatate a magazinelor online existente pe piata, deci a depasit mai bine de 150 de concurenti, ca numar de vanzari si venituri!

Avem oare o poveste de succes in devenire? Am creat si ajutam la dezvoltarea urmatorului fenomen online de tip eMag.ro, dar dedicat pe domeniul jucariilor si karturilor cu pedale? Un lucru este cert: premisele sunt bune, indicatorii pozitivi iar entuziasmul intregii echipe – MAXIM!

 

Jucarii la pret de outlet

Original Blue collection. Adidas 2013

Iubitorii brand-ului Adidas vor avea parte de una dintre cele mai reusite colectii toamna-iarna.  Pe 1 iulie 2013 s-a lansat colectia Original Blue. Si aceasta colectie este una memorabila. De data aceasta, stilul sport se combina cu stilul elegant-chic.

Spotul publicitar pentru aceasta campanie este unul foarte simplu. Cu un mesaj clar “Prints clash but colours match”, campania celor de la Adidas pune accentul pe subculturi. Stilul de viata al oamenilor, desi cultura acestora difera, se aseamana prin echipamentul sportiv pe care acestia il poarta.

Colectia Original Blue impaca toti iubitorii de adidasi adidas, articolele sportive fiind cu influente rock, hip-hop sau animal print si camuflaj.

Cum alegi incaltamintea pentru sport

                Atunci cand vine vorba de shopping, nu apar complicatii, poate doar timp pierdut. Cand facem cumparaturi ne gandim doar la aspectele estetice si niciodata la cele practice. Achizitionarea incaltamintei este un proces mult mai dificil deoarece trebuie sa acordam atentie, diferitelor aspecte

In cazul in care ne dorim o pereche de adidasi, spre exemplu, pentru sport, trebuie sa tinem cont de cateva aspecte importante. In primul rand, talpa trebuie sa fie un pic curbata spre varf. Asigura-te ca adidasii sunt confortabil si flexibili, acest lucru difera in fuctie  de genul sportului practicat. Nu cumparati adidasi fixi, pe picior deoarece in momentul in care faceti miscare, picioarele se umfla. Un alt aspect ar fi greutatea. Atunci cand faci miscare nu ai nevoie de o greutate in plus.

Acestea sunt doar cateva aspecte de care trebuie sa tineti cont atunci cand cumparati o pereche de adidasi. Alege adidasii potriviti si te vei simti bine!

Preturi magazine online

Doresti un magazin online? Nu stii care este pretul corect pentru un astfel de proiect? Din acest motiv, noi, cei de la agentia de web design DANCO VISION ne-am hotarat sa scriem un articol lamuritor.

Ce inseamna un magazin online?

Magazinele online, sau eshop-urile – cum mai sunt numite – reprezinta de fapt niste site-uri mai avansate, cu interfata de administrare si cos de produse. Practic, majoritatea magazinelor online ofera detinatorilor posibilitatea de a-si gestiona singuri continutul, preturile, produsele, imaginile sau promotiile, prin intermediul acestei interfete de administrare.

Construita pentru a fi cat mai intuitiva si simpla, o interfata de administrare ideala nu trebuie sa aiba zeci / sute de functionalitati inutile, care sa bulverseze utilizatorul, ci aceasta trebuie sa fie perfect croita (personalizata) pe nevoile fiecarui client. Trebuie sa retineti ca atunci cand negociati cu o firma specializata realizarea unui magazin online, este imperativ sa treceti in revista exact functionalitatile pe care le doriti pentru ca o interfata de administrare mai stufoasa, costa si mai mult si este si mai dificil de utilizat.

Totodata, exista business-uri care nu necesita implementarea platii online, astfel, magazinul online transformandu-se de fapt intr-un Catalog Online de produse. Acest tip de site este mai usor de realizat si are in principal rol de prezentare a produselor, intocmai unui targ de profil sau unui showroom pe Calea Victoriei. Desi are mai putine componente / module decat un magazin online clasic, un astfel de catalog de produse poate costa chiar mai mult, el adresandu-se unui alt tip de afacere, cu produse exclusiviste, deci avand un design mult mai complex (seminee, lift-uri, servicii).

Magazine online open-source / template-uri

Dupa stabilirea nevoilor exacte si alegerea produsului dorit (Magazin online sau Catalog de produse), trebuie sa mai stiti ca site-urile de tip magazin online, pot fi facute in doua feluri. Va vom prezenta mai jos cele mai importante caracteristici pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand optati pentru una dintre cele doua solutii:

1. Realizarea magazin-ului online de la zero, complet personalizat;

  • + design mai bogat si personalizat;
  • + posibilitati nelimitate de grafica si structura;
  • + posibilitate de dezvoltare ulterioara;
  • + optimizare foarte buna pe motoarele de cautare (cu conditia sa fie conceput corect);
  • + spatiu mai mic ocupat pe server;
  • + administrare mai facila si mai rapida;
  • - inexistenta unor optiuni foarte avansate;
  • - pretul mai ridicat;
  • PRET CORECT: INTRE 1100 – 3000 EURO

2. Modificarea unui sistem gratuit si deja existent de magazin online;

  • + o multitudine de facilitati si functionalitati foarte greu sau costisitor de creat separat;
  • + interfata de administrare mai placuta din punct de vedere vizual;
  • - dificultate in personalizare a design-ului;
  • - dificultate in personalizarea structurii si a functionalitatilor;
  • - imposibilitatea de a realiza anumite cerinte sau de a customiza suficient magazinul.
  • PRET CORECT: INTRE 500 – 1500 EURO

Este foarte important ca dumneavoastra sa cunoasteti aceste aspecte, pentru ca exista din pacate firme de web design necinstite, care nu va vor intreba inainte de a va face un magazin online de tip opensource / template.

 

Web Design magazin online, House of Art

 

Magazin online, House of Art

Magazin online, House of Art

House of art, magazin online cu haine si accesorii

Agentia DV Web Design a dezvoltat magazinul online al cunoscutului brand House of Art. Cei de la House of Art au o prezenta foarte importanta in randul magazinelor de haine si accesorii, atat destinate barbatilor cat si femeilor. Magazinele lor se gasesc in toate centrele comerciale importante din tara, in plus au si o retea de semnificativa de magazine stand-alone. Incepand cu 2010 au deciz sa-si consolideze si prezenta in randul magazinelor online. In acest sens, impreuna cu specialistii agentiei DV Web Design s-a pus la punct strategia de internet marketing si online brand. Targetul nostru este egalarea si depasirea in online a pozitiei ocupate de brand in offline.

Magazinul online

Impreuna cu cei de la House of Art, am stabilit cea mai potrivita  forma de design pentru magazinul online. La baza deciziei finale a stat si un sondaj realizat in magazinele House of Art din tara, sondaj prin care cumparatorii fideli au putut alege din mai multe variante de design. Atat designul, functionalitatile cat si categoriile de produse au fost create plecand de la parerile si dorintele clientilor, astfel incat consideram magazinul online ca indeplinind integral conditiile pentru a putea fi numit unul dintre cele mai user friendly, in aceasta nisa.

CMS si gestiune

Prioritatea comuna a agentiei DV Web Design cat si a celor de la House of Art este seriozitatea fata de clienti. Pentru indeplinirea acesteia programatorii Dancovision au dezvoltat un sistem CMS (content management system) personalizat strict pentru acest magazin online, astfel incat update-urile de produse, de stoc si detaliile produselor sa prezinte dinamicitate si actualizare prompta. Sistemul de gestiune al stocului a fost implementat in cadrul platformei CMS pentru a optimiza transmiterea comenzilor catre clienti oriunde in tara.

Prezenta online

Planul de marketing, stabilit de catre specialistii agentiei DV Web Design contine componente de seo (search engine optimization), social media si brand image. In componenta seo am inclus elemente de optimizare pentru motoarele de cautare cat si campanii de promovare si publicitate. Campaniile de social media sunt foarte importante pentru prezenta online a brandului. Articolele, aplicatiile si concursurile organizate prin canalele de social media sunt destinate interactiunii cat mai active si dinamice dintre clienti si magazin. Prin acestea am reusit creearea unei comunitati stabile in jurul magazinului, astfel punand bazele promovarii virale a brandului.

Recomandari

Agentia DV Web Design, recomanda tuturor antreprenorilor online includerea in planul de dezvoltare a tuturor componentelor prezentate in cazul House of Art. Primul pas este indetificarea nevoilor si necesitatiilor clientilor, mai apoi realizarea portalului plecand de la acestea si, nu in ultimul rand, comunicarea constanta cu acestia prin cat mai multe solutii media.